Redesign webu

Provádíme redesign existujících stránek, které již nesplňují svůj účel. Redesign neznamená jen změnu grafiky, aby nový web lépe vypadal (i to je navíc silně subjektivní). Redesign webu by měl zajistit, že nový web dokáže návštěvníkovi zprostředkovat minimálně tyto aspekty (v kontextu Vaší firmy):

  • nový web by měl v návštěvnících vyvolat určité emoce (to je třeba předem definovat)
  • web reflektuje aktuální trh, produkty a služby Vaší firmy
  • web respektuje zákazníka (odráží se zde hlavní cílová skupina, na kterou je web zaměřen)
  • nový web lépe vyjadřuje strategii firmy
  • web se lépe přizpůsobuje a zobrazuje na různých zařízeních
  • pokud není veb čistě informační, měl by zajistit navýšení klientely


Z těchto důvodů by měla vlastnímu redesignu vždy předcházet analýza výše uvedených bodů v kontextu webu stávajícího a jasné naformulování požadavků pro web nový. V úvahu je také třeba vzít to, jak web zapadá do vlastních procesů firmy. Teprve po dokončení této fáze lze reálně navrhnout jak redesign správně provést. Hezká moderní grafika webu je jedna věc, ale  pokud na takovém webu nebudou Vaši klienti moci najít rychle požadované informace, nebo je nebude možné pružně a rychle aktualizovat, pak to bude naprosto zbytečná investice.

I proto se vyvarujte “výhodných“ cenově lákavých nabídek na redesign, neboť je velká pravděpodobnost, že ve výsledku dostanete jen pozlátko, které ničemu dalšímu nepomůže.

 

Pokud se myšlenkou redesignu vašeho webu zabýváte, můžete si o tom přečíst velice hezký text zde.